Petrík: Je hlavním zájmem silniční policie bezpečnost?
Policie vysokou rychlostí pronásleduje řidiče překračující maximální povolenou rychlost. Pokud je překročení maximální rychlosti nebezpečné, pak je počínání policie ještě nebezpečnější.
Policie vysokou rychlostí pronásleduje řidiče překračující maximální povolenou rychlost. Pokud je překročení maximální rychlosti nebezpečné, pak je počínání policie ještě nebezpečnější.
Prý je třeba lidi motivovat k nákupu elektromobilů. Protože lidé z pochopitelných důvodů auta na baterky moc nekupují, nastoupí finanční zvýhodnění. Co k tomu říct? Že se pan poslanec nestačil zorientovat v motoristických daních.
Ústavní soud rozhodl, že je možné pokutovat majitele auta za přestupek, aniž by se prokázalo, že ho skutečně řídil.
Doufám, že se v Brně bude ještě dlouho pouze debatovat o zavedení úsekového měření, protože nejčastějšími příčinami nehod jsou nevěnování se plně řízení vozidla a nedodržení bezpečné vzdálenosti za vozidlem. Mám pochybnosti, že tuto situaci zlepší hypnotizování tachometru ze strachu z pokut.
Někdo Břeclav zná jako vstupní bránu do Lednicko-Valtického areálu, jiný zase jako významný uzel železniční dopravy, někteří tudy projíždějí jednou za rok do Jugošky. Všechny návštěvy spojuje jedna věc, a to popojíždění v dopravních zácpách. Místní vám rádi poví, kolik hodin trvá cesta do centra města.
Dnes podepsal náš krajský lídr David Pokorný v Brně za přítomnosti Tomáš Pajonk a Petr Fiala smlouvu o spolupráci v následujících volbách do magistrátu města
Výběr provozovatele mýtného systému potvrzuje, jak špatným hospodářem je stát. Výsledkem neschopnosti státního aparátu je předražená správa, která místo příjmů určených na opravy a výstavbu
V poslední době se hodně mluvilo o budoucí podobě našeho hlavního nádraží. Nejdříve jsme získali možnost vyjádřit svůj názor v celoměstském referendu, které ale pro nedostatečnou účast nebylo závazné. Proto tato důležitá otázka, která ovlivní podobu Brna na několik dalších desetiletí, zůstala na bedrech námi zvolených zastupitelů.
Zřejmě další oblastí, na které se bohužel eurounijní potentáti rozhodli demonstrovat zhoubný vliv regulací, je nákladní automobilová doprava.
Vláda zastaralými regulacemi brání inovacím v taxislužbě. Historicky byla taxislužba regulována téměř všude na světě. Regulace tohoto konkrétního odvětví byla také široce přijímána a vítána.