Babišuv hlavní marketingový poradce Marek Prchal ukončil spolupráci s jeho týmem. V Hnutí ANO tak vzniklo vakuum v jediné oblasti, kterou se dosud jeho vláda zabývala. Dle našich informací přímo zevnitř nikdo neví, co má dělat.
Někteří Babišovi spolupracovníci si dokonce všimli, že jsou ministry, poslanci a mají další politické funkce, které je zavazují k činnosti v nějakém rezortu, o kterém ale většinou vůbec nic neví. Dosud se vše řešilo marketingem a vláda nemusela nic vymýšlet. Nejdříve za vše mohl Kalousek, když už toho bylo moc, začali úplatky voličům – 5 000 Kč důchodcům, slevy na autobus apod.
Pod závojem strachu z koronaviru se děly jakékoli nezákonnosti, které Ústavní soud nestihl zarazit, zdravotníkům se dodávaly nekvalitní respirátory z Číny, lidem se zakázalo i demonstrovat a jezdit na svou vlastní chalupu. Nyní ovšem rozpadem marketingu padla kosa na kámen. Prvním viditelnou známkou je volební průzkum, který neměl kdo objednat. To čeho se vláda nejvíc obávala, byli vždy sebevědomí, svobodní občané. A nyní se zdá, že se má čeho obávat (T+S+S – Trikolóra + Svobodní + Soukromníci).