Pojďme se všichni společně vrátit do roku 2015, kdy se …

Pojďme se všichni společně vrátit do roku 2015, kdy se …

Pojďme se všichni společně vrátit do roku 2015, kdy se zrodilo toto oficiální propagační video našeho kraje.

Hrálo před filmy v téměř 70 kinosálech, ve třinácti krajích České Republiky.

A teď to nejlepší.

Hodnotící komise, která měla vybrat navržená řešení, přihlédla jenom k jedné jediné věci, a to ceně. Vybrala prostě tu nejlevnější nabídku. Celý klip stál 132 tisíc korun bez DPH.

Svobodní si myslí, že by kraj neměl utrácet peníze lidí za videa, která mají zase v jiných lidech naší republiky propagovat to, jak skvělé to tady je.

Když už to ale teda musí být, někdo by měl alespoň úředníkům vysvětlit, jak to vlastně s tou propagací funguje.
Link: https://www.youtube.com/watch?v=fJ8fqDIJc2A

Jihomoravský kraj: místo, kde budete štastní | kino reklama 2015

Zaujal Vás článek? Podpořte jej a autora pár Satoshi. Předem dík...

Novinky

Nejnovější video

Základním problémem podle Markéty Šichtařové je, že v rozpočtu nevycházejí základní položky, které si stát naplánoval. Uvedla částku 50 miliard, které v rozpočtu plave.

Jiný názor ovšem zastává Fialův ekonomický poradce Štěpán Křeček. Ten tvrdí, že tímto rozpočtem dochází ke konsolidaci financí, a svůj postoj také vysvětlil. „Když nastupovala současná vláda, byl schodek 5,8 procenta hrubého domácího produktu. Nyní se dostáváme pod tři procenta HDP, takže větší polovina problému se odmazala,“ sdělil Křeček v pořadu 360°.

Ekonomka Markéta Šichtařová ale označila Křečkův pohled za demagogii. Značné investice, které zazněly z jeho úst, jako stavba dálnic nebo budování jaderných bloků, se dají podle ní delegovat pod soukromý sektor, což se podle ní už částečně děje.

Oblíbené štítky

Novinky

Oblíbené štítky

Svobodni-31