Svobodní ovládli soutěž o nejlepší volební kampaně

Svobodní ovládli soutěž o nejlepší volební kampaně

Ze slavnostního předávání cen za politický marketing Zlatý lístek 2014 si zástupci volebního štábu Svobodných odnesli čtyři vítězství v kategoriích strategie, slogan, kreativní idea a reklamní předmět. V kategoriích Facebook a videospot volební kampaň Svobodných ve volbách do Evropského parlamentu skončila na druhém místě.

„Moc si toho vážíme a je to pro nás velká čest,“ hodnotil výsledky kampaně volební manažer Petr Pořízek. Jarní kampaň vynesla straně historicky první překročení pětiprocentní volební klauzule v celorepublikových volbách. Europoslancem byl zvolen předseda a lídr strany Petr Mach. „Strategií naší kampaně bylo upozorňovat na podle nás nesmyslné regulace a nařízení EU, vyvolat o nich v médiích diskusi a proměnit toto téma v hlavní téma voleb. Napomoct k tomu měla i nová složenina slov „euronesmysl“, která se objevovala nejen ve sloganu, ale i veškeré naší komunikaci,“ popsal strategii kampaně Pořízek.

Svobodní šli do voleb s heslem „Posvítíme si na euronesmysly“ doplněným jednoduchým motivem usmívající se klasické žárovky. Na billboardech se poté tento motiv se sloganem objevoval „na dlani“ lídra kandidátky Petra Macha. V kontaktní kampani poté Svobodní rozdávali klasické edisonovské žárovky v krabičce polepené grafikou kampaně. „Zakázané žárovky“ zvítězily v kategorii reklamní předmět.

Videoklip Svobodných nazvaný „Jak to chodí s dotacemi“ autora Víta Jedličky se umístil na druhém místě ve své kategorii. Stejně tak i facebooková stránka Svobodných.

 

Josef Káles,
člen volebního štábu Svobodných

 

Zaujal Vás článek? Podpořte jej a autora pár Satoshi. Předem dík...

Petr Mach

Petr Mach

Novinky

Oblíbené štítky

Svobodni-31